Listen to our podcast

11 June 2008

Par mums

Mēs esam misionāri Latvijā, kurus sūta Kalvarijas kapela Monterejā. 1994. gadā, kad man bija 17 gadi, es nožēloju savu egocentrisko dzīvi un atdevu to Viņam, un Jēzus aicināja mani dzīvot Viņa slavai. Viņš man deva alkas pēc Dieva vārda, un tas mani aizveda uz Kalvarijas kapelu, un 1998. gadā uz Kalvarijas kapelas Bībeles koledžu. Tur es pieaugu Jēzus Kristus žēlastībā un zināšanās par Viņu. Mani piepildīja Svētais Gars, un Dievs atvēra manu sirdi būt misionāram. 1999. gada vasaru es pavadīju Vācijā, sludinot evaņģēliju. 2000. gadā mēs ar Lenu apprecējāmies un sākām kopā kalpot Kalvarijas kapelā Monterejā dažādās kalpošanās. No 2002. gada līdz 2004. gadam Dievs mūs sūtīja būt Ukrainā, kur mēs iemācījāmies krievu valodu, palīdzējām izveidot Kalvarijas kapelu Ņižinā un pieaugām kopā kā ģimene (mūsu dēls tur ir dzimis). 2005. gadā es redzēju vīziju no Dieva, ka mums jādodas mājās un jāgatavojas jaunam misijas darbam. Kad Kalifornijā bija piedzimusi mūsu meita, Dievs ielika mums sirdī doties uz Latviju. Viņš mums atvēra visas durvis, un 2007. gada majavascript:void(0)
Publish Postijā mēs sākām dzīvot šeit. Šobrīd mēs palīdzam veidoties jaunai draudzei Ogres rajonā. Mēs audzinām abus savus bērnus, lai viņi mīlētu To Kungu un dzīvotu Viņa slavai.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment! First they will be sent to our email, then we will publish them if appropriate. Thanks!